شايانشايان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

خانواده سه نفره ما

تولد شایان دلبندمان

1390/10/28 15:52
نویسنده : حميده
615 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به  همه دوستان خوبم

نی نی ما بالاخره بعد از 9 ماه انتظار به دنیا اومد

اول از خدای مهربون به خاطر دادن این فرشته آسمونی به ما تشکر می کنم . یعدش باید بگم که دلیل این همه تاخیر حال و اوضاع نامساعد خودم بیشتر و بعدشم سختی ها ی بچه داری که خداییش فکرشو نمی کردم هستش.

شایان گلم 29 آذر توی بیمارستان نفت به دنیا اومد.شب قبل که بستری شدم کیسه آبم پاره شد. خیلی استرس داشتم .فردا صبح اولین مریض  بودم که رفتم اتاق عمل و ساعت 7:55 شایان گلم دنیا اومد.بعدش من با درد اومدم تو بخش و دیدمش خیلی خیلی حس خوبی داشتم  که قابل وصف نیست . برای شیر دادن خیلی اذیت شدم . درد شدید ,زخم سینه,تمام روز تلاش برای شیر خوردنش و خدا رو شکر بالاخره شد بعدش رفتم توی یه آلرژی وحشتناک که نمونشو تا حالا ندیده بودم .صورتم طوری شده بود که بعدا امید بهم گفت واقعا ترسیده بوده .علتشو نفهمیدم ولی خیلی سخت گذشت اون موقع اگه کسی بهم می گفت قصد بچه دار شدن داره بهش می گفتم اگه قراره مثل من باشی اصلا این کارو نکن

حالا مفصل داستانو سر فرصت اگه بشه می نویسم

خدا رو شکر

 خدا رو شکر

حالا خیلی بهترم البته دیروز هم به خاطر ختنه شایان کلی گریه کردم

اینم بگم که همه این اتفاقا رو با وجود امیدم راحتتر تحمل کردم.

ازخدا می خوام فرشته قشنگ ما و همه فرشته کوچولوها رو صحیح و سالم نگه داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نرگس مامان ساینا
28 دی 90 16:34
قدم نورسیده مبارک.
فردا اولین ماه گرد تولدشه بازهم مبارک باشه.
ساینای من یماه زودتر از شایان شما دنیا اومده.


ممنون عزیزم
انشاالله همشون سلامت باشن
منا مامان مهراد
3 بهمن 90 11:13
سلام عزيزم.
چقده خوشگله اين پسري.واي خداي من شبيه خودته حميده جونم.يه عالمه از دور ميبوسمش.


ممنون منا جون


مامان کیان
11 بهمن 90 23:03
سلام.قدم نو رسیده مبارک
ما مان سونیا
2 اسفند 90 22:28
قدم نو رسیده مبارک وای چه ناز خوابیده این شایان خوشگل ::
به ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنیدX