شايانشايان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

خانواده سه نفره ما

هفته34

1390/8/14 15:40
نویسنده : حميده
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شايانم فرشته خدا توي دلمhttp://s1.picofile.com/file/6421871226/tresgros.gif

اين هفته كه شروع كرديم هفته 34 ام و فقط يه كم مونده تا بياي پيش ما .البته براي من كه بودنتو هميشه حس مي كنم همين الانم  خيلي لذت بخشه ولي فكر كنم بابا جونت و بقيه خيلي منتظر اومدنت باشن.اشاءالله صحيح و سالم به دنيا بياي و زندگي ما رو پر از شادي بكني .تصور كردن اينكه زندگيمون با اومدن تو چقدر و چطور تغيير مي كنه يه كم سخته ولي مطمئنم كه  بچه ها فقط خوبيها را با خودشون به اين دنيا مي آرن .خداكنه ما هم بتونبم فرشته پاكمون رو خوب نگهداري و تربيت و بزرگ كنيم.http://s1.picofile.com/file/6421856136/bandeausmile9.gif

اين سري كه با مامي و بابايي رفتيم خربد خيلي چيزاي خوشگلي برات خريديم مخصوصا يكي از لباسات كه من هرچند روز يكبار مي رم سراغشو  نگاش مي كنم .از اين لباساي سرهمي كه فوق العاده خوشگل و نرمه

راستي من وسايلتو يكرنگ نمي گيرم هركدومش يه رنگيه كه خوشم اومده .خيلي دوست ندارم همه چيز يه رنگ باشه مثلا آبي كه تا مي گي  ني ني پسره برات مي آرن

خلاصه پسري اصلا باورم نميشه كه اينقدر بزرگ شده باشي كه پا به اين دنياي پر از هياهو بذاري ولي مطمئن باش من و اميد مثل الان هر لحظه مواظبتيم و نمي ذاريم آب تو دلت تكون بخوره .تو هم قول بده پسر آروم و خوش اخلاقي باشي و حرف مامان و باباتو گوش كني تا تجربه اول ما توي بزرگ كردنت ،لذت بخش ترين تجربه دنيا باشهhttp://s1.picofile.com/file/6421863178/gros5.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان محمد پارسا
15 آبان 90 10:55
سلام عزیزم
مرسی سر زدی درسته فقط چند روز اختلاف هست ببینیم کدومشون زودتر میان کار خوبی می کنی یه رنگ نمی گیری من خودم از هر چیزی که خوشم اومده خرید کردم اما اکثرا آبی در اومده انشاالله شایان جون به سلامت دنیا بیاد خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم

سلام به مامان محمد پارسا
انشاءالله ني ني هامون سالم و سلامت و راحت بدنيا بيان





سحر مامان آراد
15 آبان 90 12:08
حتما عزیزم
اما خودتو نگران نکن همه چی رو بسپار به خود خدا
همه چی خویه خوب ایشالا پیش میره تا شایان جون بیاد بغلت


سحر جون سلام
ديگه داري مامان واقعي مي شي
انشاءالله هر دوتون سالم باشين و زايمان راحتي داشته باشي
منا مامان الینا
19 آبان 90 2:31
سلام حمیده جون
خوبی عزیزم؟
چیزی دیگه تا پایان راه نمونده
مواظب خودت و شایان جون باش عزیزم
راستی تاریخ زایمانت معلوم شده مامانی؟


سلام مامان الينا
هنوز تاريخ زايمان بهم نداده از اون دكتراست كه تا بشه صبر مي كنه
از خودت حتما خبر بده
سحر مامان آراد
22 آبان 90 23:40
عزیزم هر وقت ماهی رو از اب بگیری تازست ایشالا اتاق شایان جون رو بچینی و حالشو ببری بوسسسسسسسس
منا مامان الینا
23 آبان 90 3:44
حمیده جون دکتر منم خیلی صبرش زیاده و قبول نمیکنه 2 هفته زودتر سزارین کنه و میگه نی نی را تا جایی که بشه باید نگه داشت !
منا مامان مهراد
23 آبان 90 11:37
سلام عزیز دلم خوبی؟شایانک خوبه؟من از شنبه میام سر کار.فکر کنم ببینمت.وای که چقدر دلم میخواد ببینمت. حمیده جون لحظه به لحظه این ماه آخرو با تمتم وجودت لذت ببر.
هادي
23 آبان 90 16:28
سلي
ميگم جمله آخرت جالب بود چون اينجوري استنباط ميشه كه شما تجربه هاي ديگري هم خواهيد داشت
ان شاء الله
باي باي


جمله دارای ایهام می باشد