شايانشايان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

خانواده سه نفره ما

هفته 36

1390/9/2 16:47
نویسنده : حميده
574 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شایان عزیزم پسرگل کوچیکم و به همه دوستامون

امروز 2 آذر و هفته 36 هم به سلامتی داره تموم می شه

چند وقتیه که نرسیدم بیام اینترنت و 2 روزیه که شدم خانوم خونه .دیگه با هر ضرب و زوری که بود از اداره  مرخصی گرفتم که این چند وقته باقیمونده رو که خداییش خودمم نمی دونم چند وقته 82 Orange Emoticonsتوی خونه سپری کنم اما از اونجایکه عادت ندارم تو این ساعتا خونه باشم یه کم بی برنامه ام

راستش یه کمی هم استرس دارم .تو این مایه ها و باورم نمیشه که شایان جونم داره می آد خدا کنه راحت بیای پیشمون عزیزم و صحیح و سالم باشی

قراره بکشنبه برم واسه سونو و ببینیم  وضعیت چه جوریاست البته خانم دکتر دفعه قبل دیدت و گفت که برعکس شدی مامانی سرت گبج نره اونوری شدی بعدشم الان هرچی دیدی 180درجه باید بچرخونی تا درست بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

منا مامان الینا
3 آذر 90 12:28
سلام حمیده جون انشالا به سلامتی همه هفته های باقیمونده رو پشت سر بذاری کار خوب یکردی که مرخصی گرفت حالا تا میتونی بخواب و استراحت کن البته اگه شایان جون مثل الینای من شب کار نباشه و نصفه شبا مامانش را با تکوناش بیدار نکنه!
منا مامان الینا
3 آذر 90 12:30
راستی نمیخوای عکسهای لباسهای خوشکل شایان جون را بذاری؟
زهره
28 آذر 90 12:21
آخ جووووووووون دارم زن دايي مي شم


سلام زن دایی زهره
من شایانم بالاخره یه فرصت دادم که مامانم یه سر بیاد اینترنت